WHEN LOVE TAKES OVER

Bloggen, känner att jag börjar hitta tillbaka här. Känns som att jag vill skriva hur mycket som helst.

Känner mig glad just nu, förutom att jag behöver en ny lägenhet och det äter upp mig inifrån, om en månad måste jag ha ett nytt hem. PRESSEN! Hjälp mig om du kan.

Men annars så känner jag att jag har kommit till rätta här i huvudstaden. Lärt känna nytt folk, jobbar som fruktansvarig på brors affär och det trivs jag bra med även fast det kan vara väldigt stressigt. Men börjar komma in i det, mer och mer. Har långt till nära och kära i Luleå, men närmare till min syster och mina älskade syskonbarn och det är ju underbart. Men måste säga att jag saknar mina luleåbor enormt mycket, men desto roligare att träffas när man får sakna ♥ Cilla, min fina cilla, tillsammans är vi starka, du & jag!

 
 
  
 
 
 

All my love I give to you, all I do, I do for you.
Every day and every night, always til' the end of time

Om ni bara visste... hur mycket jag älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0