a new beginning

Jag tar tillbaka det jag skrev igår, haha. det var faktist roligt idag på skolan : )
nu när jag lärt känna nathalie, så dom tre åren kommer gå prima ballerina!
måndag och tisdag har ju varit slappa, men imorgon blir det vanlig skoldag. ohmama!
Börjar dagen med svenska, fast jag har sovmorgon till 09.50, sweet. meeeeeeeen..
så har vi matte imorgon också, och jag är verkligen ingen höjdare på det, jag står gärna över.
Haha, men vad har jag att förvänta mig om jag väljer handels?
hur mycket räknar man inte då? ;o
torsdag är det också vanlig dag, men fredag är det nå med klassen, slutar två då : )
efter skolan blir det stan med johannababy, då ska hon få sina presenter : )
på kvällen far jag till olivia, tjejmiddag och mys osånt där, lite party oså. kuul! =)
lördag sover kanske johanna hos mig, får hoppas på det. var ett tag sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0