baby i love your way

Gårdagen blev inte som vi hade tänkt oss, men den var väl ändå helt okej.
Vi var hos mig först, lite party oså. För oss brudar =) Sen helt plötsligt så var vi påväg till boden?
haha, lite lustigt. ångrade mig dock, det var inte det minsta roligt i boden.
vi kom hem väldigt sent, typ kring fem/sex i morse, var helt död när jag kom hem.
fan vad jag och olli njöt av en säng, det var såååå härligt att bara lägga sig ner =)
och självklart hade mysan saknat oss, så min lilla kissemisse sov med oss, världens sötaste.
Har ändrat planer inför kvällen, det var tänkt att jag skulle parta ikväll också, men har ingen ork.
så jag ska bara umgås med helle och olivia, helle sover hos mig inatt oså. Myspys :)

Två dagar kvar, ooohno.
orkar inte börja med skolan,
lite nervös är jag inför första dagen, kommer nog vara lite pinsam ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0