congratulations

Idag fyller johanna år, hela 16 år ;) stor flicka. inte länge kvar tills det är min tur.
fyller år om 18 dagar, och dom 18 dagarna kommer nog gå snabbt, allt går så snabbt just nu.
idag har jag varit med olivia, sen for jag till fenny, fyfan vad söta hundvalparna är alltså, åååh!
GIVE ME! man skulle typ kunna sitta och bara kolla på dom i en evighet, dom är så små o söta.
nåja, sen efter någon timme för jag och fenny och var med isabell, maria och jess.
gjorde inte så mkt. sen kom olli också, och therese och rebecka senare,
sen efter ett tag for jag hem, ville bara hem typ. så nu är jag hemma och bara tar det lugnt,
ska snart sussa, är så trött efter inatt, haha.

Tror du på...
Gud:
Nej
Spöken: Mjaa
Trolldom: Nej
Kärlek vid första ögonkastet: Ja
Förbannelser: Nej

Har du...
Försökt sno din kompis pojkvän:
Nej, det skulle jag aldrig göra, 
Tagit pengar från en kompis: Nej
Kännt en kompis längre än 5 år: Ja
En mamma och en pappa: Ja
Sett fler en 3 filmer i rad: Ja
Gått till en person och sagt vad du tycker om han/hennes hår: Ja

Din familj...
Är dina föräldrar ihop:
Nej
Dina syskon heter:  Emilia, Maria & Jimmy
Är det något ovanligt med eran famlij: Ingen familj är likadan helt enkelt.
Har ni någon adopterad: Nej
Hur bor ni: Lägenhet

Ditt rum...n
Tapet:
Hos pappa; blåa Hos mamma; svart fondvägg & vita.
Säng: Ja!
Har du dator: Ja
Har du webbcamera: Ja
Vad ser du om du kollar rakt fram: bärbar dator & tvn, (vänner där just nu).
Hur många högtalare har du om du har en dator: 3
Hur ser dina garderobs-dörrar ut: Vita
Vad har du på ditt skrivbord: en lampa, och lite slarv
Vad ser du om du kollar snett åt vänster: just nu ser jag min soffa
Vad ser du om du kollar bakåt: En vägg

Du lyssnar på... (ta fram din musikmapp!)
Vad heter låt nr 16:
"Timbaland feat. Keri Hilson - The way I are"
Hur många mappar har du: 2
Tryck på en mapp!
Vad heter den:
ericas musik
Vad heter låt nr 3: "baby bash feat frankie J - suga suga"
Vilken är din favorit låt i mappen: "Justin timberlake - love stoned"
Har du fler mappar i den mappen:  Jepp
Nämn en: "Bilder"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0