hit me baby

hejhopp! gårdagen var inte så speciellt rolig faktist, den var helt enkelt ingen höjdare. men fick mig några goda skratt i allafall :) men hade hoppats på en bättre kväll. mår inge vidare idag, nej guuud! skulle vara skönt med en liten tupplur, men det har jag inte tid med. för väntar in maten, pizza, yummie! ;D sen bär det av till sävast, en myskväll med en efterlängtad helle :) kommer bli riktigt great. o skolan närmar sig med stormsteg något som inte känns nå great alls. en ny klass, och ett nytt år, att se framemot(?) det får vi allt se. lite kul ska det nog bli. inge mer tuna, känns skönt på ett sätt, men på ett sätt känns det väldigt trist. nåja, har inge val! :) nu ska jag lägga mig framför tvn och vänta in pizzan o hoppas på att jag inte somnar :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0