jump for my love

Fredagen blev inte som jag hade tänkt mig, den vart kass. inget gick som jag ville!
Lördagen blev en lugn kväll med syster & fernanda, vi kollade på film och mös bara.
Idag så ska jag kanske ut och promenera med mamma o emilia, om jag har ork?
varför ska jag vara så lat? nåja, ska få naitiluskort till min birthday som är om 8 dar : ) wii.
då blir det hårdträning o en massa simturer på pontusbadet, badar ju gratis där så =)
sen blir det nog att sola en del också, dom har ju solarium oså =) undra om dom är bra?
Skola imorgon dårå, idrott! oh no. börjar 9.40, chill ; ) kommer göra någonting riktigt bra imorn.
jag ska cykla till skolan(om det inte regnar). Deni ! jag börjar redan ta tag i det här, miihi ;>

nästa helg kanske johanna kommer(?). Hoppas på det i alla fall.

1. Hur gammal är du om fem år?
Då fyller jag 21 om 8 dagar ;D

2. Vem spenderade du minst två timmar med idag?
Hm, har just vaknat så har inte spenderat så många timmar med någon utan mig själv.

3. Hur lång är du?
ca 1.62

4. Vad ser du mest fram emot inom de kommande sex veckorna?
Min födelsedag om 8 dagar och alla helger : )

5. Vilken är den senaste filmen du såg?
Idol2006

6. Vem var den senaste personen du ringde?
Fernanda

7. Vem var den senaste personen som ringde dig?
Rebecka

8. Vad var det senaste sms:et du fick?
"Haha okej, sleepyhead!"

9. Vem var den senaste personen som pratade in ett meddelande till dig?
Jag har inte en susning.

10. Vad föredrar du; att skicka sms eller att ringa?
Beror på.

11. Vad gjorde du mitt på dagen igår?
Var på hos olivia

12. Är dina föräldrar gifta/separerade/skiljda?
Separerade

13. När var den senaste gången du såg din mamma?
Ser henne nu

14. Vad för färg har dina ögon?
Brun/gröna ;)

15. Äger du ett par tofflor?
Ja

16. Vad har du på dig just nu?
mysbyxor och sovtröja

17. Vilken är din favorit-julsång?
Det finns många ;D

18. Vilken är din minst populära favoritplats?
Skolan

19. Välj ett av dessa följande länder; Afrika, Nya Zeeland eller Japan:
Nya Zeeland

20. Var tror du att du kommer att vara om 10 år?
Jag kommer i allafall inte bo kvar i bajsluleå.

21. Sätter du på brun-utan-sol eller solar du tills du får din bränna?
Solar

22. Vad fruktade du skulle komma och ta dig på nätterna när du var liten?
Spöken (a)

23. Vad var det senaste som verkligen fick dig att skratta riktigt ordentligt?
Igår när jag råkade slita bort palles träns, hah!

24. Hur många teveapparater finns i ditt hus?
Hos mamma; 2, hos pappa; 3

25. När hamnade du senast i ett argument?
Fredags

26. Har du en bärbar eller en stationär dator?
Båda

27. Sover du naken eller med kläder på?
trosor, ibland en stortröja

28. Vad för färg har väggarna i rummet du befinner dig i?
lite mörkare vit och en röd fondvägg

29. Hur många kuddar sover du med?
3

30. Vilken är din favoritårstid?
Sommar, och vinter när det är jul.

31. Vad gillar du med hösten?
Min födelsedag

32. Vad gillar du med vintern?
Julafton, nyår, jullovet

33. Vad gillar du med sommaren?
Vad gillar man inte med sommaren?

34. Vad gillar du med våren?
Inte mycket

35. Hur många landskap har du bott i?
1

36. Vilka landskap har du bott i?
Norrbotten

37. Föredrar du strumpor, skor eller barfota?
Strumpor

38. Är du en social person?
Jaa

39. Vad var det senaste du åt?
Frulle

40. Har du någonsin ätit sniglar?
Nej, iuh?

41. Vad är din favoritglass?
Twister

42. Vad är din favoritdessert?
mycket

43. Har du druckit en Shirley Temple?
Nej

44. Gillar du kinesisk mat?
Ja

45. Gillar du kaffe?
Nej

46. Hur många glas vatten dricker du normalt per dag?
jag dricker när jag är törstig

47. Vad dricker du på morgonen?
Oboy eller mjölk eller juice

48. Hur ofta duschar du?
Varje dag

49. Sover du med näsan mot väggen eller vänd mot resten av rummet?
Mot väggen

50. Vet du hur man spelar poker?
Nja, inte riktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0