Kalaset i luleå

ska ta och blicka tillbaka till fredag så ska ni få höra lite skit ;D
fredagen var helt okej, visst det här året var sämre än det förra, men det tyckte nog många.
men i allafall, vi var hos patrik i stan och förfesta, nära och trevligt som tusan! :)
sen drog vi in på området, jag, johanna, helle, linnea, vickan och vanessa ;-*
nog var det trevligt ! åkte lite karusell, eller bara breakdance och den åkte man ju gratis ;D
träffade massa folk oså. Men trött var jag när jag gick hem, fyfan. och frös som fan,
vi riktigt njöt när vi var hemmma! =) waha.

då går vi tillbaka till igår;
det var ganska trevligt, vi var hos amanda och förfesta, vi var bara några tjejer!
hur mysigt som helst med en liten tjejkväll faktist. sen tog vi taxin till stan, riktigt snäll chaufför.
vi kom till stan kring tio tror jag, gick in på området kanske halv elva eller så.
Höjdpunkten med igår var ju såklart TIMBUKTU! han är grym ;>
men hann inte se hela uppträdandet,
för vi var tvungna att dra till max om vi skulle ha skjuts hem.
och självklart så spelar dom "alla vill till himmelen" när vi gått. fyfan vad irriterande.
men vi hann höra och sjunga till den lite grann iaf. johanna for hem igårnatt oxå,
så är alldeles ensammen utan johanna :/ me ledsen.

Kalaset blev verkligen inte som jag tänkt mig, det var fan inte så roligt.

nu ska jag äta, är vrålhungrig.

uppd.
me happy :D belly kommer o sover hos mig inatt, åååh vad myspys.
vi ska hyra film och snaska godis! det blir underbart att träffa henne.
miss that girl so much, min sweetiepie ;-*
tyvärr så jobbar jag imorgon, it sucks. är inte det minsta taggad för jobb.
fyhelvete vad helgen gått snabbt, klart eftersom det varit luleåkalaset.
Sista veckan jag jobbar, det känns riktigt skönt i allafall. men typ 2 veckor till skolan? :O
fan vilken skitsommar, jobbjobbjobb, och skitjävla väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0