långsamt farväl

Nu är begravningen klar, har tagit farväl av goffe-lasse.
och tusan vad det var tungt, förstår fortfarande inte att han är borta.
det var så fint på begravningen, kyrkan var helt full och i princip så grät alla.
han har lämnat oss i sorg och saknad. Och det var en massa fonder från alla möjliga.
Men han var en sån bra människa, han förtjänade verkligen allt av dedär.
Den här dagen har varit jobbig så har ont i huvet o trött är jag också.. nej fy!
Nu tycker jag att det gått för långt när det gäller orättvis död, varför egentligen?
orättvisa liv säger jag bara.. Nu tycker jag att "han" där uppe får lägga av.
som om att han än finns, bullshit all that is bullshit. nåja! alla dör någongång.
Livet fungerar helt enkelt så, inget man direkt uppskattar.
Men inte kan man heller leva livet hur fan man vill för då finns det cpfolk som bara klagar osv.
fan vad livet är sjukt egentligen, om alla tkr att man ska leva livet,
varför då stå i vägen för det liv man vill leva?

justin timberlake - love stoned <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0