monday morning'

tjaaa!
det var tugnt att stiga upp i morse, eftersom jag har sovit så länge i helgen.
men det fick gå i allafall, skolan är ju trots allt gnaska viktig även fast den är hemsk.
men jag ska kämpa som fan, om jag har den orken. haha ;> får helt enkelt ta mig i kragen!
är sjukt trött o skulle gärna sova, men det går ikke. dagen idag var okej, men fan inte bra.
jobbigt att sitta och lyssna på en massa information, uttråkande som tusan ;> whatever!
efter skolan så for jag till palle en sväng o där var olli bara, helt ensamen ;>
jag snackade bara med henne en snabbis, sen så gick jag o mötte mamma i stan.
vi skulle köpa busskort, fast det blir att köpa det imorgon eftersom man köper dom på skolan.
nåväl, jag o mamma lyxade till våran dag med att gå och käka mat på exotic ;) yummie!
efter det tog vi en sväng på HM, där shoppade vi en del tröjor me and mami! :)
Efter HM drog vi hem, mamma skjutsade mig på cykeln, haha. toookigt ;>
Mysigt med en dag med min mamma, love her <3

Till helgen blir det att fira min födelsedag :) fyller år om 7 dagar.
så lägg det på minnet så ni inte glömmer att gratta mig ;) det vore inge bra.
Hoppas att helgen blir bra, johanna kommer också, ååh vad kul =) miss her.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0