move it slow

den här veckan  har gått skitsnabbt, men har man kul så har man ;D
haha, nathalie är en rolig typ. tur att hon är i min klass,
och imorgon börjar amanda också, vad kuuligt.
Jag är extremt less på stan nu, varje dag efter skolan, och varje håltimme är det stan som gäller.
Och så köper jag nästan alltid någonting, jag börjar bli en shopaholic :O inte bra, inte bra.
Imorgon blir det en slö dag, bara några aktiviteter som 3orna har planerat.
är det brännboll så drar jag, eller något annat  sånt inom sport, inte något jag är hajj på.
efter skolan ska jag träffa johanna på stan, har inte träffat henne sen LK.
det blir bara längre och längre mellanrum mellan oss, tusan också..

Nåja, tjejmiddag och mys imorgon, sover hos ollibolli oså!
Mina tjejer är bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0