oh, pleeeease

skolan idag då, känns lite knas, helt ny klass o helt ny skola osv.
trots att jag kände typ 6 stycken som skulle gå handels så hamna inte i någon av deras klass.
fan vad typiskt, men man kanske kan byta, och då ska jag självklart göra det =)
känner mig inte det minsta peppad för skola heller, känns som att jag valt fel linje också.
åh vad less. imorgon börjar jag nio, jippie. eller så inte! fast lär ju inte bli plugg direkt.
men sen är det ju såkallad "presentation" imorgon. vilket jag hatat extremt mycket.
så ser inte direkt framemot morgondagen om jag ska vara ärlig, hujja.

nåja, ska slänga mig i duschen strax.
har as ont i halsen, kan knappt svälja, mindre kul =/ ajajaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0