sommar, sol o regn

Har varit i anttis 3 dagar, det var skönt att vara borta och bara ta det lugnt, det behövdes!
men konstigt nog har jag längtat hem till luleå även fast jag ogillar luleå starkt ;> knasigt kan det vara.
har alltså varit ledig från jobbet i tre dagar, och sååå skönt det var, men idag var det back to work.
jag dränker mig själv hellre än att stå i regn och jobba, med dyngsura handskar/kläder. fyfan!
När det var en timme kvar av jobbet så gick jag hem, kände inte ens värt det nå mer, var less o arg.
så -41 kr har jag nu, men det vare värt. så mycket är det inte egentligen, kommunen är snåla.

är med johanna nu, vi väntar in helle o sen blir det stan, klipper mig klockan 17.00 oxå,
och sen drar vi ner till södra hamn och väntar in riiiix fm festival ;D weei. vad kul :>
efter det drar vi hem, jag helle o johanna, sen måste jag sova när jag kommer hem, jobb imorgon.
skitroligt, verkligen. faaaaan!
 
Imorgon, imorgon, imorgon, åååh. jag längtar så otroligt mycket till själva kalaset börjar ;D
vi börjar med ett litet kalas, som även kallas för förfest, at the hotel ;D inte tråkigt, nej.
På lördag blir det förfest hos amanda, vi tjejer! :) tjejkväll oyes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0