the end of the summer.

noshit.. sommarlovet har gått rekordsnabbt, har typ bara jobbat ;o usch.
skulle gärna ha en eller två veckor till lov, gärna längre. men, what can i do about it?
imorgon börjar jag i allafall klockan 11, skönt det! =) slutar nog ganska  tidigt också.
efter jag har varit på skolan så drar jag till olivia och umgås med födelsedagsbarnet.
Hon fyller år imorgon, men jag var och fika idag :) tar nog en snabbsväng på stan imorn,
så går jag o köper en present åt henne, men vad ska jag ge henne? det är frågan.

Party igår också, kvällen började hos mig och slutade på tuna, hos tommy o dom.
var en helt okej kväll, men helgen har inte varit super rolig heller. men det dög!
nästa helg blir det tjejkväll hos olivia, myysigt :)

ska hoppa i säng tidigt ikväll, det behövs.
Hoppas på en bättre sommar nästa år, please.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0