u are everything

då var det dags för jobb igen då, känns trist som fan. men tur att det är sista veckan : )
men är ledig på torsdag, eftersom det är begravning, tyngre med begravning dock ..
ser inte framemot det, är så jobbigt med begravningar, och har varit för mkt på sistone.
men självklart ska jag dit, och säga hejdå till lasse en sista gång, usch vad jobbigt ;/
 men endå en lättnad.

anyway, en hel vecka med belly ser jag framemot :) så myspys.
igår hyrde vi tre filmer, två komedier och en skräckis, vi kollade båda komedierna.
och somnade kring två, sov dock bara fem timmar inatt, var inte pigg på morgonen direkt,
fast det är jag ju hursomhelst aldrig så ;>
men lyckades ta mig upp även fast det var en pina att se belly sova.
nåja, ikväll blir det att se "silent hill" creepy :>
tur att jag har belly att hålla om, om jag blir rädd ;> bellybus forever <3

Haha, olivia öhman är en kul prick :> wahaha.
puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0