underbara fredag!

så underbar kanske den inte har varit, men det är i allafall fredag vilket innebär HELG :D
den här skolveckan har varit jobbig, massa läxor, men dom var enkla, tur det.
den svåra läxan blir nog till måndag då jag ska läsa hur många sidor somhelst.
Och sen blir det läxförhör, så söndagen kommer jag ha gäster osv, och sen pluggpluggplugg.
Imorgon firar vi mig, allting är planerat, eller nästan allt. får hoppas att det håller i sig,
vilket det inte brukar göra, kommer alltid nå förhinder i slutet. nåja!
Vad har jag mer att säga? Jo, att johanna är här hos mig just här, just nu =)
vi har kollat junior eurovision songcontest, fel person som vann, men är inte så brydd i det ;p

Imorgon blir det stan till att börja med, ska soooola =) ååh så härligt!
sen så ska vi väl hem efter att vi strosat runt lite smått, sounds good!
Nu ska vi väl lägga oss i sängen och bara prata osv, klockan är inte ens tio!
men whatever =)

j, min supersuperstar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0