we're in heaven

Det blev övernattning i jess husvagn inatt, jag, isabell, maria, olivia och jessica sov där ;D
skitskoj hade vi, kollade film, pratade o kring två på natten vart vi hungriga o gick till max,
det var ju dock stängt, så det blev statoil, korv i bröd som olli säger,
men det heter french hot dog.undra när hon ska lägga det på minnet? ;o
det blev inte mycket sova inatt, o är gode trött nu.
jag somnade kring 7 på morgonen men jag vaknade dåodå, o sen somna jag om igen,
så fortsatte det. o varmt var det på morgonen, riktigt jävla varmt o fuktigt,
en nypa frisk luft var vad som behövdes då ;D sen blev det att käka plättar, yummie!
o sen gick jag o olivia hem till mig, skönt att vara hemma faktist.
ikväll ska jag vara med fenny, det var på tiden. har inte varit med henne på hur länge som helst.
vi har mycket att ta igen, sen har ju saga fått valpar,
o det gulligaste med det är att det är chiuauavalpar! :D
fyfan vad ni är avis nu, att jag ska få gosa med saga o hennes små bebisvalpar,
typ små som fan. naaw! how cute ^^

blir kanske bio ikväll också med fenny o olivia, myyys :)



Namn: Erica
Skostorlek: 36/37
Hårfärg: brunt med blonda slingor
Jag blir glad av: Mina vänner

Vem kramade du senast?: Olivia
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: johanna, helle o olivia.
Vad skulle du behöva nu: Honom
Vilken tid gick du upp idag: klockan ett
Vad var det första du sa i morse?: "Vart är Maria?" haha!
Har du sovit i din egna säng inatt?: Nej

Senaste personen du skickade sms till: Olivia
Senaste personen du fick sms av: sara
Senaste personen som du ringde till: sara
Senaste personen som ringde dig: fernanda
Senaste personen som fick dig att skratta: olivia
Senaste personen du hörde sjunga: pappa
Senaste personen som fick dig arg: pappa
Senaste låten du lyssnade på: Dj sammay - heaven
Senaste låten du laddade ner: sommarpojkarna - oops vi gör det igen
Senaste tv program du tittade på: vänner
Senaste personen du tänkte på: tänker på så många så kommer inte ihåg ;)
Senaste kärleken du var med om: Luleåkalaset 06, underbart.
Är du kär i någon: mja, joo.

Vilket shampoo använder du: schwarkopft eller hur fan det stavas
Vilken parfym använder du: Escada, ralph lauren

Vad är du rädd för: väldigt mycket

Har du nånsin gråtit över en pojke: Ja
Har du nånsin ljugit för någon: Ja

Dagens dryck: Coca cola
Vad har du gjort idag: bara chillat
Var det kul: Japp

Vad är du allergisk mot: Inget
Var har du ont: lite i ryggen
Använder du hårspray: Ja
Var du glad igår: Ja
Spagetti eller makaroner: Beror på
Mer värt än guld: Vänner o familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0