always look on the bright side of life

I'm happy, för idag var det sista gången jag har dansen :)) slipper långa torsdagar!
Den här dagen har varit jobbig, har varit riktigt trött hela dagen, gäsp :O
Sov hos pilligapääl inatt med hon och oralolivia :) vi hade tänkt vaka..
men jag somnade halv ett och dom kring två, så det gick ju som vi tänkt oss?
Nja, eller så inte. men jag var så himla trött, och skulle vara ännu mer trött idag,
om jag nu hade vakat, vilket jag aldrig gjorde. så jag tog mig en sovmorgon :)
Orkade inte gå på lucian, alla rymdes ju inte i aulan så jag tänkte whatever.
Men tjejorna steg upp tidigt för dom skulle lussa i kyrkan och på komvux.
så medans dom slet sig upp låg jag och sov så gott ;) jag klagar inte!
men vi hade det mysigt igår, såg lite vänner, det lilla jag nu såg. var inte mkt ;p

Sen har jag pluggat lite grann, sen inte så mycket. bara tagit det lugnt :)
Och imorgon far jag till boden, till min hethelle <3 vara me hon och eve :)
Det kommer bli så myys :) Maybe party eller så myser vi på bara! <3

I guess people who are meant to be
always find there way in the end!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0