dangerously in love

Godmorgon.
Jag vaknade klockan elva av att elin ringde annars hade jag nog sovit vidare, så det
var väldigt tur att hon ringde! Då tvingade jag mig upp och så gick jag i duschen :)
Och det kändes som att jag skulle kunna stå där i en evighet, så himla varmt o skönt.
Men jag slet mig tillslut ur duschen, och nu sitter jag här. ska snart göra mig frukost.
Får se vad det blir för gott till frulle. nåväl, sen ska jag fixa mig lite och sen packa resten.
Och så kommer bäst papi och syster och hämtar mig, och så hämtar vi upp palle oså.
Sen är vi på kallax, och sen är vi på flyget, sen på arlanda, och sen i nyköping! Hell yeah!
Måste bara påpeka en sak, Beyonce knowles är bäst, så jävla bäst!
Så hejdå.


Beyonce knowles - dangerously in love <3
image29
The worlds greatest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0