dont break my heart

Idag blev det en hemma dag :) riktigt skönt. jag försov mig så jag orkade inte fara,
men det var faktist ett tag sen jag försov mig bortsett från idag, så det går framåt :)
det var så himla skönt att somna om i morse, fan vad jag älskar att sova, underbart.
Sen vaknade jag av att jag hörde pappa snacka bebis språk, han pratade med sessan.
Och så sa han till syrran att han skulle gå och väcka mig men det hade han redan gjort.
Min papi är söti :) sen har jag och pappa ätit lunch osv. såg en söt film också :))
och nu sitter jag i mitt rum, med datorn i famnen och pappa spelar julmusik, så mys!
jag längtar så mycket till jul, det blir att fira jul utan snö, typ första gången någonsin.
Så södra sverige, Nyköping far vi till den 21a december :) kommer bli så mys.
Är hemma till nyår såklart, PARTY som fan ;D och då kommer jess hem också,
hon far till thailand imorgon :O ååh, jag vill också. fan för dig jessica, bara lämnar mig,
bara lämnar mig sådär ;/ himla unge. Damn, i'm gonna miss you so much honey <3
På torsdag har jag den där förbannade dansen också, men vet inte om jag ens orkar.
allvarligt, dom kan inte kräva något sånt här, jag blir fan tokig av det här, igår var jag
argare än någonsin, jag höll på att hitta på en dans och rätt musik i tre timmar,
hittade jag någon musik och någon dans? Svar NEJ. även fast jag höll på i tre timmar.
Det sliter ut på mig, var säkert därför jag aldrig vaknade i morse, skulle inte förvåna mig!

I just want you for my own, more than you could ever know,  
make my wish come true,
all I want for Christmas is you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0