Go your own way

skolan idag var helt okej,  har bara varit stressad hela dagen pga dansen till imorgon.
Men nu har jag fått ihop en dans,  efter några timmars slit! Hoppas jag klarar det bara.
Skulle inte förvåna mig om jag glömmer bort alltihopa när jag ska redovisa det, nåväl.
Vi fick sluta tidigare idag, jag och amanda skulle egentligen ha omprov i data kl tre,
men vi bestämde oss för att ta det nästa onsdag istället, hade ingen ork med data idag.
Och hur som helst så fattar jag ingenting av provet, så det spelar egentligen ingen roll.
Nåja, efter skolan så tänkte jag först fara med amanda till henne och sen till erica,
för att komma på en dans med dom, men jag behövde ett par nya skor,
så väntade på syster i stan, jag gick på stan med elin o hennes kusin medans : )
Jag gick inte länge med dom, och sen kom emilia, vi gick på stadium för att köpa skor,
och fort gick det och då hade jag ett par nya skor :) sen gick vi till mat&prat för fika.
Sen kom elin dit, och sen gick vi på gina en sväng för att hälsa på Lina,
där inne fick vi skratta som tusan, speciellt Emilia, hon hade himla roligt :>
Efter det så tog jag och elin bussen hem till mig och emilia for och tränade,
elin hjälpte mig med dansen, sen efter ett tag kom hennes mami och hämta henne.
Och jag käkade, och sen så har jag repeterat dansen gång på gång, och nu är jag less.
Jag ska slå en pling till isabell och fråga om hon har lust att vara min publik  :)

you tell me that you need me,
then you go and cut me down!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0