idag träffade jag marie picasso :)

Då är man i nyköping nu :) Flygresan igår gick superbra, palle var lite skraj bara ;>
Så höll hennes hand när vi lyfte, men sen kunde hon somna så de var lugnt :)
När vi väl var på arlanda fick vi som vanligt vänta på dom jävla väskorna osv.
Och sen så tog vi en tripp där på arlanda, jag emilia och pilliga pääl. Mys :)
Sen tog pääl bussen in  till centralen och mia, gurra o sessan hämtades oss.
Då tog vi ärmaste mc donalds och käka, det satt fint. Fast är inte så förtjust i donken.
När vi kom till nyköping for vi o träffa brorsan o elin en sväng o sen hem igen o mös :)
Och nu i morse när vi satt och käkade frukost så sa gurra att marie picasso skulle
komma till nyköping idag, och vi skynda i oss maten och började fixa och så vidare.
När vi väl var inne i stan där hon skulle vara så hade hon redan spelat, jävla irriterande.
För det stod inte vilken tid hon skulle spela så vi fick helt enkelt chansa. Men hon var
kvar där hon skulle vara, höll på att skriva autografer osv, så sen tog jag en bild med hon :)
Den kommer sen in på pixbox, när jag kommer hem. Men det var kul och se henne i allafall.
Och så har vi gått runt på stan i typ fyra timmar och sen har vi käka på stan också, vilket
man alltid gör när man är med min syster maria. Alltid är det att fika på coffe house! :p
Men det är alltid lika trevlig, det är bara det att det är så jävla dyrt att käka så ofta.
Och nu börjar jag bli hungrig igen, vi ska snart till brorsan o elin och äta, nå gott blir de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0