I'm lost without you

Hejhallå.
Sitter i datasalen, har strax näthandel-prov, hoppas att det kommer gå  bra.
Efter näthandeln så slutar jag, men det är så drygt att behöva ha håltimmen mellan.
så då ska jag ta bussen hem, bara chilla hemma oså, sen kommer elin till mig :)
och belly kanske sover hos mig ikväll, jag hoppas det! :) så tar vi bussen tillsammans
imorgon till älvbsyn. det skulle vara great :) Så då lär vi hyra filmer ikv som vi alltid gör,
tre filmer för 60 kronor i tre dygn ;) Min och bellys specialare! Och så ska vi såklart se
idol,och marie ska vinna, jag håller tummarna :) och jag kommer rösta.
Om amanda vinner, ja då blir jag tokig. Hon är inte dålig, men det är någonting
med henne som jag bara inte kan tycka om, nää. Marie is the winner <3
Hon sjunger ju som en gud så!

Så ikväll blir det mys med mina tjejer elin och isabella :) oj vad vi ska mysa, ojojoj.
Och imorgon blir det att fira sara, 18åringen! :) det kommer nog bli skit roligt.

Nu ska jag ta och plugga lite, så jag klarar provet. Måste göra det!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0