it's all coming back to me

Idag är man trött och sliten gånger tusen, det blir en riktigt lugn och mysig kväll :)
ska bara umgås med min johanna och sara typ :) kolla film och käka massa gott.
Vi fick över en massa igår, godis, chips och läsk, så det gick inte så bra för oss!
Haha, ungarna hade nog förväntat sig bättre precis som vi hade gjort..
Men fan vilken stil att ta med sig eget godis till ett disco? När jag var på såna discon,
så köpte jag allting där, minns ingen som hade med sig eget, men tider ändras :>
Nåväl, fick skratta en massa igår i allafall, men jag ville hem hela kvällen.
Men skönt att vi har fått gjort projektet, undrar bara vad bengan kommer säga.
Nåväl, nu har vi en massa gott att äta ikväll, inte klagar vi inte :)
det är ju skit bra för tusan.
Grattis på 16års dagen min skönaböna helena persson! <3

You totally don't give a fuck, never did,
 never have, and never will. Good for you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0