Marie is the winner!

Igår var det en riktigt mysig kväll med idol, min söti elin och en massa flott :)
Det var så jävla spännande så min mage pirra till tusen, oh my :) Marie är bäst!
Jag o elin var helt vilda när dom skulle säga resultatet, nöp varann i handen! haha.
och vi fick som vi ville, och så som det skulle vara, marie är den bästa helt enkelt :)
jag hade så gärna velat vara där, speciellt när kelly clarkson var där, åh så bra hon är.
She sings like a god.
Det var min fredag, och elin gjorde min fredag superduper bra :)
för elin,  hon är superduper bra. i love you my sweeeeeeeeetie!

Och idag är det lördag och det innebär party! ;D fira gullesara, det kommer bli great.
Min buss går klockan två, och jag tar bussen med min buse belly :) bellybus <3
Sen ska jag hem till johanna o sara, där blir det att fixa sig en massa och ladda upp.
Hoppas ni får en bra kväll, ingen ska då fan förstöra min,
inte ens du din falska jävel, jag ska håna dig som fan ikväll.
you know who you are, i hate you bitch :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0