Merry christmas folks!

Då är julen över, och jag är helnöjd med denna mysiga dag och kväll :)
Har fått många fina julklappar av alla nyköpingsbor, syrran, brorsan o co :)
Dagen började med att brorsan kom in o väckte oss vid halv tio, men jag var lite seg
att få upp, han kom in flera ggr, jag var så himla trött i morse, längesen jag var så trött.
Men tillslut slet jag mig upp ur sängen, fast höll dock på att somna vid frukosten, haha.
Och självklart åt vi gröt i morse, tradition :) Sen fick ju oss en julklapp i julstrumpan.
Det jag hittade i min julstrumpa var godis och en biocheck av brorsan :) det var good.
Nåväl, efter frukosten så spelade jag och kajsa biljard, en massa biljard blev det =)
När man väl kommer in i det så är det svårt att sluta spela det faktist, har jag märkt.
Sen har vi kollat kalle anka o co, vilket också är en tradition som alla redan vet men iaf.
Sen var det mat, och gott var det. Men är fortfarande mätt som tusan och vill inte tänka på mat.
Sen mös vi på och pratade och sen kom tomten ;) och då var det julklappsutdelning o sen öppning.
Och sen myste vi bara en massa och så vidare, och sessan är min lilla goskit :) Love her so!
Så nu har jag shopping i stockholm att se framemot, vilket jag gör enormt mycket faktist! :)
På onsdag kommer jag, syrran och pääl shoppa loss! You heard me ;)
But still, all i wanted for christmas was you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0