Mys helg :)

helgen har varit supermysig :) I fredags efter skolan var jag och tränade med sis,
och senare kom elin till mig :) Hon sov hos mig oså, vi var hos isabell ett tag också.
Sen igår så for jag, olivia, elin, isabell och amanda till björks, där det var fest.
vi var inte där nå länge, för vi for sen med crille och micke :) bestämde oss för att
fara till imse vimse issa, då var även amanda och anna med :) vi myste på med film
och prat, och skratt :) sen så for folk efter folk och tillsist var det bara jag, issa, mandy,
crille och jocke kvar, och dom var hungriga så då skulle dom gå till shell och käka,
och sen skulle pojkarna hem och isabell och amanda hem till issa, så jag gick hem :)
Var inte det minsta hungrig så hade ingen lust att gå till shell, så kom hem vid tre tiden!
vad gjorde jag då? Jo, jag gick och la mig. var pigg till en början men sen slockna jag!

och nu är det söndag, vilket jag inte gillar alls! Denna tråkiga dag säger jag bara..
Fast har gjort nå nyttigt i allfall, har varit och tränat :) Core och gymmat lite med olli.
Och dagens Core var fan hemsk, Jim körde med oss så jag var helt slut efter det.
Haha, så kan det gå :) Men jävlar vad bra träning det var :) man ska inte klaga.
Sen skulle jag och sola med sis, men hennes buss gick inte förens om en halvtimme,
så vi bestämde oss för att sola imorgon istället efter vi har tränat, åh så skönt att sola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0