Oh, happy day!

Nu har jessica kommit hem, och jag är inte hemma ;/ jag är inte på kallax och välkomnar
henne i min stora famn, har inte träffat henne på tre veckor, saknar min lilla prinsessa :)
men på söndag får jag ju träffa henne, åh hon ska få en bamskekram av mig, dirr!
så om två dagar ska jag hem, och jag måste säga att jag verkligen längtar hem,
till mitt norrland! jag som annars hatar det när jag väl är där, men när jag är i sörmland
så kommer verkligen saknaden fram, haha! Nä, men saknar mina tjejor där hemma :)
I onsdags var jag, emilia, palle och kristina i sthlm, det var riktigt trevligt :) jag shoppde
3 par skor och en tröja, hade tänkt att jag skulle shoppa som en tok i stockholm,
men det säger jag alltid när jag ska dit, och så kommer jag hem med mindre än förväntat,
men det är ju egentligen inget speciellt med shopping i sthlm, om man riktigt tänker efter,
för det är typ tusen hm tex, samma affärer efter varandra, och fullt med folk och trångt.
så efter en hel dag i sthlm så är man ganska less, och eftersom det var mellandagsrea,
så var det jävligt mycket folk, så man orkade inte ens gå runt på alla affärer man skulle på.
Nåväl, igår var vi på stan också, här i nyköping och då köpte jag mig en tröja o en boleró :)
Ikväll blir det mys med brorsan o elin, äta tacos, hyra film och köpa gott och flott :) mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0