something inside me tells me this is real

Godmorgon, vaknade ganska så nyss. jag väntar på att få hoppa in i duschen :)
Sen blir det stan, skyltsöndag idag. Det blir att köpa sig nå fint, skulle jag tro iaf.
Gårdagen var slö som sjutton, vi bara låg framför tvn hela kvällen, jag, sara & johanna.
Kollade på lite film, bl a "Dark water", "scary movie 2" och lite av "När mörkret faller".
Dom var toppen även fast jag redan har sett dom, vilket var längesen så det var nice!
Nu hör jag att johanna är klar i duschen så nu är det min tur, så snart blir det stan! :)
Puss & kram, vi ses på stan ;)


uppd.
jag vet en sak och det är att jag aldrig skulle kunna leva utan musik <3 god, i love it.
Tänk om man bara skulle bli döv helt plötsligt? Oh my, det vill jag aldrig vara med om.
Music is like magic, there's a certain feeling you get.
nåväl, dagen har varit bra :) Vi kom in till stan ganska sent, typ kring halv tre.
Haha, och vi tog taxi in till stan? :O från tuna. För att sara hade glömt sitt legg på
preem,och det gick bara en buss en gång i timmen, och vi skulle måsta ta den
som gick halv fyra,och stan stängde fyra, så då sa sara att vi skulle ta taxi, och
hon betalade ;) men hon är rik,hon har fyllt arton i veckan, så till helgen blir det
att fira henne med party som fan =)så jag ska till älvsbyn på fredag, vi ska till toms
grav också och säga några ord till honom. hade velat att han skulle vara med på
festen, inte lika kul att komma till älvsbyn nu ;/ inte nu när det inte finns någon tom
där,  nåväl, vi festar för honoms födelsedag också :) Jag ser verkligen fram emot
helgen, johanna och sara vet varför ;> och det kommer vara så kul. Så ska köpa
en present åt sara också, men vet inte vad jag ska köpa än, det återstår att se :)
Mer om dagen nu, jag,  syster, johanna och sara var på stan. Jag shoppade lite
underkläder på HM och det gjorde johanna också, sen blev det max :)
Sen satt vi där och pratade i typ tre timmar, tiden gick så jävla snabbt, så jag och
emilia for hem, och dom gick till bussstationen för att ta bussen till Älvsbyn, så nu sitter
dom på bussen. Men det var riktigt trevligt att vara vi fyra, så som förr i tiden,
vi fick oss många goda skratt :) och minnena kom upp. det har varit en toppen dag.
Jag ska snart kolla lite oth, my love <3 och sen blir det sängen.
Puss!

when we grow up, we learn that even the one person that wasn't
supposed to ever let you down probably will. you will have your
heart broken probably more than once and its harder everytime.
you'll break hearts too, so remember how it felt when yours was
broken. you'll fight with your best friend. You'll blame a new love
for things an old one did. you'll cry because time is passing to fast,
and you'll eventually lose someone you love. so laugh as much as
you can, and love like you've never been hurt, because every sixty
seconds you spend upset is a minute of happiness you'll never get back..

Everybody is livin' it up
All the fellas keep lookin' at us cause
Me and my girls on the floor like, what

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0