Wish you were here

Sista lektionen nu, jag slutar om typ en halvtimme, och jag vill hem nu!
har skit mycket nu i skolan, och idag ska jag och träna så hinner inte plugga.
och har två läxor till imorgon som jag inte ens har kollat igenom, lyckat? Nej.
Och fick nyss veta vad jag fick på provet med babsan, klarade mig i alla fall.
Men blir så jävla less när jag pluggar som ett psyk men får ändå skit för det.
bläää. Börjar bli riktigt irriterad nu alltså, måste ha mat, är hungrig som fan.
Så när jag kommer hem ska jag äta, sen ska jag plugga lite, kanske.
och sen ska jag fara och träna, eller ska dansa bodyjam, hört att det är kul.
Massa asshaking, jag gillar ;)

Nu ska jag söka information om mitt äpple


jag saknar dig så in i helvete!
i want you to want me.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0