You are my baby love

Julen närmar sig med stormsteg men jag har ingen julkänsla alls? himla trist.
Och eftersom jag ska fira jul utan snö så kommer julkänslan inte komma.
Jag hoppas kalle anka räddar mig, och julskinkan ;) och självklart den juliga musiken.
Snart far jag söderut, om fem dagar :) jippie! ska faktist bli skit roligt, är taggad :)
Och det som är ett plus i kanten är att jag tar samma flyg som palle :) riktigt nice!
Så då får jag och emilia lite sällskap på flyget också, himla mys.
Och så ska jag, palle och emilia shoppa i stockholm, vi gillar! ska shoppa som en tok.
Och så är det ju mellandagsrea då också, så det lär ju vara smockat med folk också.
Hoppas inte allt som jag vill ha tar slut bara, som det gjorde förrförra året.
Det fanns ett par jeans som jag så gärna ville ha, sprang runt i sthlm efter dom.
Men dom var antingen för stora eller så fanns dom inte, så det var inte min dag direkt.
Får väl hoppas på att mellandagsrea i sthlm i år går bättre för mig ;) yeha!
Wiho, jag har inga lektioner i veckan, för jag är med i målargruppen! :) så fuskigt, jag vet.
Men har ju dock matteprov som jag tyvärr måste gå på. Hoppas det går bra i allafall!
just wish me good luck!

Nu ska jag ta mig en dusch & sen lägga mig i sängen och kika lite tv :)
Fasen att prison break har säsongsavslutning, och att det är så jävla spännande!


They try to pull me away , but they don't know the truth
My heart's crippled by the vein that I keep on closing
You cut me open and I keep bleeding
keep, keep bleeding love


Kommentarer
Postat av: hannnad

jag har inte heller någon julkänsla, usch! Åh nu är jag jätteavis på dig som ska till Sthlm :O Aja, lycka till på provet hjärtat :)

2007-12-18 @ 01:00:26
URL: http://www.hannnad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0