you cut me open

Imorgon sticker jag från fucking jävla norrland! Oh, me happy! Fan vad skönt att komma iväg.
Så efter fyra är jag uppe i luften och ser ner på er där ni är ;) jag, palle och emmy! :) myyys.
Så kring fem är jag på arlanda och då hämtar syrran, gurra och min älskade sessan oss!
Så ska vi käka efter vägen oså, himla nice ska det bli. Sen kommer vi hem till brorsan o co.
Där blir det väl en myskväll med massa gott och trevligt sällskap :) riktigt mysigt faktist.
Och snart är det ju julafton också, om fyra dar! Oooh :) Men har fortfarande ingen julkänsla.
Och att fira jul utan en enda snöflinga lär ju inte hjälpa mig på traven heller skulle jag tro.
Men kalle räddar mig och klapparna! =) och shopping i sthlm på mellandagsrean!!!! :D
Fan vad jag ska shoppa, ååh guuud! Nåväl, har jullov nu och det känns helt underbart.
Mina lärare är så himla gulliga så vi slapp ha skola imorgon, stort tack till er!

Har packat klart nu, nästan. Så jag börjar känna mig rätt lugn :)
Fast det skulle inte förvåna mig om jag glömmer nått, jag är van vid det.
Ha det nu så bra i norrland, och jag lovar att jag kommer ha kul i sthlm på rean ;)
Kisses


Baby jag kan se hur du gråter fast dina ögon är torra,
jag ber till Gud och jag tackar han för han gör så du orkar,
jag ser gråten i din själ som väntar på att brista ut.
ta min hand att lita på, att det ordnar sig, för det kommer ordna sig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0