check on it

Hallå =)
Jag har faktist inte hunnit göra så mycket under sommarlovet som gått, och det är ju snart slut också, känns inte alls bra. Jag har jobbat tre weeks på ssab sen varit i nyköping, sen hemma ett tag och nu börjar jag jobba på måndag igen, skit också. Tycker inte heller att det har varit nå bra väder alls, nejnej. Regn och kallt !
Men jag ser framemot nästa helg, pdol ofc, sen helgen efter det är det ju LK : ) om man tänker efter så har sommarlovet gått jävligt snabbt, och verkligen inte bäst hittils som man trodde.
Gymnasiet nästa då, blir nog skoj i guess! =) Skönt att slippa tuna, men lite kommer man sakna ändå såklart..

Ska fortsätta kolla på ice age nu, den är kung, eller det är ju sid som är det :> han är fan bäst! waha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0