give it to me

Tung dag idag, jobb jobb jobb och ännu mera jobb. Har aldrig jobbat så mycket i hela mitt liv, kommunjobb suger.
Sjuka regler, man får inte ens lyssna på musik? :O bara jobba. jävla ;> men jag får ju pengar för det så, ett plus.
men jag förstar inte hur jag ska kunna stå ut tre veckor? nja, jag tvivlar på det.  Efter jobbet for jag till stan med olivia, trodde jag hade fått in lönen på kontot, men hade ju självklart inte det. Så var tvungen att lägga undan, så mamma far in imorgon och köper tröjan jag la undan, skitsnygg, blir att ha på sig den på pdol :) Men om två dagar har jag några tusenlappar, not bad ;D Sen när vi skulle fara hem så kom olivia på att hon inte hade sin påse, haha. nöten :> så då gick vi och sökte den, men inte fanns den någonstans. Så då drog vi hem, käkade osv.
Hon sover hos mig inatt, myspys :> gogumman.

Imorgon blir det jobb, sen ska jag till sötot på kvällen :)

Pdol närmar sig med stormsteg, har bestämt mig för att fara, eller nja.
inte riktigt bestämt men det lutar åt det hållet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0