morgning sunshine

God morgon! :) sovit gott?
Jag har då sovit som en kung faktist, somnade rätt tidigt, kring två kanske.
igår var jag först på stan, köpte mig en trenchcoat på vila, sen inget mer.
blir stan till veckan också, lite mer shopping då i guess. efter stan for jag hem,
då kom en sötnos till mig, vi kolla film osådär. sen var jag en sväng med issa och maria.
sen kom jess en liten sväng också, sen låg jag och kolla på tv ett tag med syster.
Och då vart jag riktigt trött, och när jag väl skulle sova så började emilia att prataprataprata hela tiden.
Somnade till slut, och har sovit till tolv nångång, sen har jag satt mig här och så vidare.

Idag blir det nog inte att göra någonting alls, är riktigt trött idag.
och så blir man ju inte direkt peppad på att göra någonting om man kollar ut genom fönstret.
skitväder säger jag bara, it make me depressed. Hoppas det inte regnar imorgon,
då jag ska slava för enesa och mattias(mina handlerare) "gör det gör det" shiet, help me! dom är galna.

Veckan som kommer är den bästa på hela sommarlovet <3
onsdag: då kommer johanna, bäästa vän.
torsdag: klipper mig, efter det rix fm festival ; ) wiiho!
fredag: älskade älskade älskade luleåkalaset ;D
Jag längtar så jag snart dör, tack för mig.



uppd.
vila i frid lasse, eller goffe-lasse som jag alltid kallat dig sen jag var liten.
har känt dig hela mitt liv, kommer sakna dig. det kommer vi alla göra.
Det kom som en chock när jag fick veta att du dött. Du var ju inte ens gammal?
och du var glad och skojade hela tiden, dig skrattade man alltid åt.
Livet är orättvist, see you in heaven <3


image7
Mitt lilla hjärta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0