next to me

Självklart börjar det fina vädret komma nu när jag börjat jobba igen, great!
Tur att man är ute och jobbar i allafall, försöker hålla mig i solen hela tiden.
Men det var härligt varmt, fast kunde inte sluta att tänka på vad skönt det hade varit att sola & bada!
somsagt, tur att man är ute så man blir lite brun iaf ;D Dagen idag var bättre än igår, precis som jag hade hoppats på, vi hade kul jag och louise ;> Vi har även bestämt oss för att gå ut och promenare varje dag dom här veckorna,
från och med imorgon, då börjar allvaret ;D ska bli great!
Håller fortfarande fast vid att det inte blir pdol i helgen, så ni behöver inte läsa något om att jag ska åka,
synd för er! ;D Men imorgon kanske? vem vet. näe, fan orkar inte slösa pengar på det.
Lk närmar ju sig, bara 8 dagar kvar, eftersom rix fm festival är på torsdag! wiihoo ;D
Ikväll blir det nog issa o dom, eller så blir det hemma all night long. Kanske lite mys med mami! :)

Det blir grillat ikväll, yummmmiie! Börjar känna mig riktigt hungrig faktist!

I need you so bad, i wan't u back for good.

uppd.
Kom precis in, var ute me hundarna en sväng, träffade på malin och emelie,
dom tänkte gå ut och gå, men jag stannade och prata med dom i typ en timme,
så det vart inge promenad för dom, för dom skulle se ett program klockan 8.
Men det var skit trevligt att träffa dom, var så länge sen. Och vi babblade på i typ en timme,
speciellt jag. Min käft gick i nonstop, och dom bara skrattade åt alla roligheter jag berätta åt dom ;>
haha! Kommer vara trist och ovanligt att inte gå i samma klass som dom, enda sen 6års har vi gått tillsammans.
Och en gång i tiden var vi bästa vänner, jag och emelie slogs mest om malin ;D haha!
Önskar dom allt gott i världen, verkligen! :) toppentjejer de där. i will miss u guys!

image6
smile girl, tears don't make your life better


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0