we'll be burning

Äntligen en dag med värme och sol, legat på stranden och stekt ett tag, kändes bra men det vart lite för varmt pga att det inte fläktade! Men härlig dag, får njuta sista dagen tills jag börjar jobba, puuh. Låter inte lockande!
Dagen ser nog så ut att jag kanske ska på bio med amanda, eller så blir det kanske att vara med johan, eller helt enkelt bara vara hemma och ta det lugnt, det återstår att se.
Det är nått sepe med mina högtalare så det låter inte bra alls när man lyssnar på musik, fuck.
what would i be without music?
reggaeton och r&b, simply the best ; ) better than all the rest.
better than anything, anything i ever heard. I'm stucked on that sound ;D and so on ..

Ska ta mig en dusch på ett tag, sen blire dinner. sounds good : )
nu ska jag slå en pling till johanna. Peace


uppd.
mjaa, har lite beslutsångest vad gäller pdol nu.
Inte helg än så kan inte säga någonting säkert, men ja. Hur ska du göra erica?

Börjar faktist känna mig lite pömsig, väldigt ovanligt vad gäller mig.
Men riktigt bra med tankae på att jag börjar jobba imorgon då somsagt, damn.
Så på ett tag ska jag få mig min skönhetssömn, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0