when the sun shine we'll shine together


Det närmar sig måndag, något jag absolut inte vill, all beacuse of the work, nej fy!
men mitt eget val ofc, så får ju skylla mig själv, cash är ju alltid bra att ha också.
blir några tusenlappar rikare, än så länge har jag kring 6000 :- på kortet, but it's coming more ;>
me like, me like it looong time. ja men nog ska jag spara och spendera, det behövs ju också.
nåja, nog tjatat om pengar. Pengar är inte det viktigaste i livet, det är mina kära vänner och min kära family.
Pdol till helgen då, det lockar mig nå så jävla mycket :> parteey baby, parteey.
Luleåkalaset (höjdpunkten i luleå, för annars suger denna stad), om två weeks, det ser jag självklart mest framemot, tror jag alla luleåbor gör faktist. wosha, det ska bli så roligt, give me ;D

är lite pissed på att jag inte alls varit med johanna nå, jo två dagar på hela sommarlovet.
hey? we're best friends. vi glider isär långsamt, och det gör ont, det gör så ont. don't wanna loose u, soulmate <3
Hm, trodde att det var våran sommar, som vi sa? eller hur ? eeeeh, jaja.

Ja, vad ska jag mer säga..
jo, sommar 07 blev inte alls som jag hade tänkt mig, inte alls.



1 person du pratat med idag:
Isabell
2 saker som gör dig glad:
Vänner och musik <3
5 ord du förknippar med sommaren:
sola, bada, festivaler, mys på stranden, klänning
5 TV-serier du gillar:
Desperate housewives, prison break, What about brian, vänner, one three hill
2 saker som irriterar dig:
skitsnack & falska vänner
4 personer som värmer ditt hjärta:
johanna, helena, olivia, isabell
1 tips du vill dela med dig av:
Behandla folk som du själv vill bli behandlad.



Första bästa kompis
: Malin & Johanna
Första husdjur: Katt
Första köpta skiva: Spice girls
Första riktiga kärlek: Elias



Sista filmen du såg: Heartbreak hotel
Sista ringda telefonsamtal: Isabell
Sista måltiden: Pizza

har du nånsin;
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: yes, twice.
Fått ditt hjärta krossat: Ohja
Busringt till nån: Självklart!


Fem favoritsaker:
1. Vännerna
2. festa
3. datorn
4. mobil
5. umgås

Fyra personer du kan berätta allt för;
1.Johanna
2.Olivia
3.Helena
4.Emilia, syster.


Tre val;
Svart eller vit? Både och.
Sommar eller vinter? sommar ofc?
Choklad eller chips? går inte att välja ;o

En sak du ångrar;
1. Att det blev som det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0