you make me wanna live, only you!

Det var väldigt tungt att ta sig upp ur sängen i morse, speciellt när jag såg hur djupt olivia sov, det var ett helvete.
Men var ändå inte så farligt trött, var mer lat ;> Men dagen gick ändå hyfsat fort, men det är sjukt hur snabbt lunchen går, en timme känns som en kvart när man är ledig för dagen för en gångs skull. Sen tillbaka till jobbet och då känns en timme som två, kanske för att man kollar på klockan hela tiden och krattar livet av sig? i guess so.
Men gårdagen var hursomhelst värst, hoppas på en ännu bättre dag imorgon, skulle sitta fint : )
bara geeks i gruppen, förutom louise då, tur att hon är där i allafall ;>

lyssnar på underbara don omar, dale don dale är ju självklart hiten,
that song make me wanna shake my ass off! ;D wanna join?

Ändrade planer inför helgen, blir nog inge pdol.
haha säger olika varje jävla dag, skulle inte förvåna mig om jag säger att jag ska fara imorgon.
Men nja, tror inte att det blir något sånt ni får läsa imorgon, för känner mig ganska så säker på att det inte blir nå.
Orkar inte slösa pengar, blir kanske att sitta barnvakt istället åt sötaste moa som finns, lite mer cash,
det tackar man väl inte nej till? :o nja, i don't, but mabye you do. Kommer ändå vara slut efter veckan,
så skulle vara bra med en myshelg med en söt gounge :) nu ska jag inte tråka ut er mer. känner mig färdig för den här dagen, btw jag saknar johanna magnusson, mitt hjärta skriker verkligen efter henne. Kanske hon vill vara med mig i helgen och mysa, men är inte helt hundra på att hon har tid ... Crap!

1.Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
DAMN!
2. Hur mycket kontanter har du på dig?
typ 1000, men imorgon 7783 ;)
3. Vilket ord rimmar på "test"?
Fest!
4. Favorit planet?
Pluto!
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Emilia
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
PCD - i don't need a man
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
En bh och en tshirt
8. Sätter du etiketter på dig själv?
Nej?
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Har inte skor på mig just nu
10. Ett ljust eller mörkt rum?
Mörkt (beacuse you're my light in the dark)
11. Vad gjorde du vid midnatt?
Myste med olivia <3
12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
"Hur många % chans har jag på dig? 0-10 % = ingen, 11-20 %= Vet inte, 21-30 % = Vänner, 31-40% = Hångel,
41-50% = Flört, 51-75% = Knull, 76-95%= Kär, 96-100%= Vill ha dig.. Svara i % och skicka svaret till mig. Sänd detta sms och se hur andra ser på dig. Lycka till. "
13. Senaste resan?

Nyköping & sthlm
14. Vilket uttryck använder du mest?
"Som fan"
15. Till vem skrev du "jag älskar dig" senast? 
 
Isabell
16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Saga
17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Don't use drugs 
18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Inga
19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
När jag var liten skulle jag tro.
20. Din värsta fiende?
Du.
21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Någon sötbild.
22. Vad var det senaste du sa till någon?
"Haha"
23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
En miljon dollar
24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Jaaaaaa!
25. Senaste låten du lyssnade på?
Wisyn y Yandel feat Aventura y Ja rule - rakata remix REMIX noche de sexo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0