Bleeding love

Godmorgon!
Då är skolan igång igen, jag kan inte påstå att det är efterlängat direkt men..
Helgerna går suuupersnabbt, hinner knappt blinka så är det söndag igen.
Och söndag är nog den värsta dagen av alla, den är så seg och jobbig!
Vad gör man på en söndag? Jo, man ligger i sängen och deppar inför måndag.
Så ser i allafall mina söndagar ut, fast egentligen så är dom inte så hemska,
eftersom man bara tar det lugnt på söndagar och slöar som tusan, fast i allafall.
Nåväl, nog om sånt trams då..
Lördagen var super, vi var  hos mig och förfesta massa girls, super mysigt! :)
Senare drog vi till bnäset, på ngn lokalfest var vi. Det var helt okej där borta!
Gårdagen spenderade jag mest med jessica, hon sov hos mig och så vidare.
Det blev maxmat också med syrran, det satt perfekt ;D hade ångest efter dock.
Jag var helt slut hela dagen, gjorde som sagt inte mycket, det är ju söndag så! ;)
Men jag somnade kring tolv, trodde jag skulle somna klockan sju typ, men icke.
Just nu har jag datakunskap, vi ska börja med powerpoint.
Det är då roligare än excel och word, tack och lov för det!

Att vara stark är att inte alltid falla, att alltid veta, att alltid kunna
Att vara stark är inte alltid att orka skratta, att hoppa högst eller att vilja mest
Att vara stark är inte att lyfta tyngst,att alltid komma längst,eller att alltid lyckas
Att vara stark är att leva livet som det är, gå igenom svåra perioder acceptera det,
Att falla till botten, slå sig hårt, men alltid komma upp igen.


http://www.youtube.com/watch?v=ebLjaSn84xg 
- Kusin :) underbar låt!

  
Me and my baby ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0