i will miss you, my friend.

jag är förbannat less nu alltså, alla i min omgivning dör ju? vad händer egentligen?
jag vill inte förlora nån mer, men jag gör det hursomhelst, hela tiden. snälla nån!
finns ingen jävla rättvisa här i världen! fattar inte anledningen till att leva när man dör.
har förlorat så många som stått mig nära hjärtat på inte ens ett halvår, fyfan.
När en först dör, så har man svårt att förstå det, förstår fortfarande inte det heller.
Men det är inte nog med det, nej för då ska ännu en till dö, så det blir värre.
det är nog nu, nån jävla måtta får det vara. men tydligen inte, jävla skit också.

jag kommer sakna dig min vän, tom <3
du fick mig alltid att skratta, hur snäll som helst var du.
jag ska minnas dig som den underbara person du var!
och personen som jag alltid kommer minnas dig som.
det var inte ditt liv som skulle tas, verkligen inte.
you'll be in my heart <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0