if i'm ugly then so are you

Godmorgon!
Gick rätt bra att stiga upp nu i morse, fast jag trodde jag och olivia skulle ta
en sovmorgon. Men vi var duktiga och steg upp, eller hon låg och snooza ett
tag medans jag var uppe ;> Vi gick från henne kring åtta, så jag var i skolan kring
kvart över då jag började med data! Jippie! Så nu sitter jag här i datasalen och har
datakunskap, gillar jag det? nej, inte det minsta. Vi har även fått provet och det
gick käpp rätt åt helvete, precis som väntat, så det blir omprov. Idag går jag fan
till fem, åååh. Torsdagar är verkligen inte min dag! dom är förjävliga, fifan.
Efter att jag slutat så blir det raka vägen hem till min älskade dator och one tree hill :)
Ska höra med jessica om hon är sugen på att sitta och dräggla framför datorn med mig,
för när chad kommer upp i bild då är det illa, han är så farligt snygg så det är inte klokt!
GE MIG HAN!

Nu ska jag avrunda, innan Lisette blir tjurig ;>
Back to work. Cya bitches'


image28
Datakunskap tycker erica inte om :) men hon bjuder ändå på ett leende!

Kommentarer
Postat av: Annna

Sötis, fin bild :)

2007-11-30 @ 14:17:48
URL: http://annyy.blogg.se
Postat av: nathalie

du är allt bra snygg du

2007-11-30 @ 16:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0