Love will tear us apart

Matchen igår var toppen! Luleå krossade Djurgården med 5-2, jävla 08;or ;)
Gårdagen var great, och det var bara för att belly förgyllde min dag :) Hon är toppen!
Sitter hos olivia just nu, vi ska äta snart, och så har jag pluggat lite också, good girl.
Kan snart alltihop, så börjar känna mig ganska säker nu, är inte lika stressad längre.
Klockan sju ska jag på filmvaka på skolan, med klassen, ska se film och äta godis :)
Mumsmums! Vi ska vara där till typ tolv, så efter det blir det raka spåret hem till olli.
Jag ska sova här :) Undrar hur det kommer gå för oss att ta oss upp imorgonbitti!

Nu ska jag ta och plugga lite grann och sen käka!

As we go on, we remember all the times we had together
and as our lives change, come whatever, we will still be friends forever


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0