my life be like ooh aah

Är hos min baby olivia nu :) jag ska snart börja dra mig hemåt i guess.
men känner mig inte taggad på att gå till smedjan, och halka efter vägen.
Det är glashalt ute nu, och det gillar vi inte! jävla vinter, vill ha sommmmar!
Skoldagen har gått segt även fast vi inte haft så mycket lektioner..
På håltimmen var jag med palleballe, hon bjöd mig på max, so sweet ;)
Fan vad jag har skrattat idag, skrattat hela dagen i princip, så kan det va :>
men sista lektionen var jag mest irriterad och less, för nu har vi bestämda platser?
Nathalie och amanda hamnade bakom varandra medans jag i andra hörnet? :o
tack så mycket barbro, du är guldvärd. nämen seriöst, vi går inte i 6års.
Jävligt fjantigt med bestämda platser.

Nu ska jag gå och mysa med min babe, tur att hon gör min dag guldvärd :)
Love her ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0