Not a step without you

Idag är inte mitt humör det bästa, eller det var det i början av dagen men är pissed nu!
Idag bestämde sig barbro för att vi skulle ha provet på torsdag istället för fredag.
Jippie babsan, du är toppen! det hade ju varit en fördel ifall jag hade pluggat.
men så dum som jag är så tar jag ju alltid tag i sånt den sista stunden,
dvs dagen innan. Efter skolan var jag på stan med belly, min söti bjöd mig på fika
och så hitta hon sig skor. Hon är ju en rich bitch nu, very rich! Så hon ska bjuda
mig på hockeyn ikväll också ;) är man rik så är man! Egentligen hade jag tänkt
plugga efter stan, men ändrade planer nu. Och så missar jag desperate housewives :O
oh nej. Men det går i repris som tur är! :)
Men jag ser framemot en hockeykväll med min brutta :)

Fan vad jag, amanda och nathalie har slöat idag ;) vi stoppa ihop två soffor och la oss
och skulle försöka sova, eftersom vi hade håltimme i tre timmar, så vi har haft mys ;)
Nästa håltimme blir det samma sak, det är våran grej dedär nu! haha :>
Nu ska jag lägga mig och läsa lite inför provet ett tag, innan jag drar mot hockeyn.
Wish me good luck ;)

what doesn't kill you makes you stronger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0