one of a kind

Söndagnatt och jag är inte det minsta trött, thank good i have no school tomorrow.
annars hade det varit en självklarhet att jag hade försovit mig, men jag är ledig ;D
lyckades dock försova mig tre ggr under veckan som varit, det blir mer och mer.
nåväl, helgen har varit mysig och lugn :) fredagen sov olivia hos mig, myspysigt.
vi var på plannja, dom vann, såklart! :) rätt tråkig match, inge spännande alls.
sen for vi hem till mig, hade mysigt som tusan, och mycket skratt blev det!
lördag umgicks jag, jess, elin, maria och isabell hemma hos mig, det var nice.
och idag har jag umgåtts med papi och sis, käkat pizza osv :) farsdag ju :)
jag har även kollat en massa oth avsnitt, god i love it <3
laddar hem ännu mer nu, måste hålla mig sysselsatt så att tiden går fortare.
men tråkigt nog så sover typ alla, ingen rolig prick inne på msn heller så.
What to do? får väl kolla runt lite bara. fantisera lite om chad, mmmmh <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0