tomorrow can be your last day

dessa söndagar, ja! imorgon är det skola, och jag är inte laddad till EN procent.
fast jag saknar ju tjejorna så det ska bli kul att träffa dom såklart :) wiiiie!
men data på morgonen lockar mig inte det minsta, huvvaligen så trist, blööh!
helgen har varit hyffsat kul, och lovet har varit väldigt lugnt :) har inte gjort mkt.
och har prov på fredag, men jag har inte haft orken att plugga nu på lovet.
så imorgon efter skolan ska jag träffa palle, ta en runda på stan och sen hem.
blir att plugga, tyvärr har jag inget val. olli kanske följer med mig hem också!
sen kanske vara med daniel också, det får visa sig imorgon helt enkelt :)
klockan är mycket så nu ska jag sova så jag tar mig upp imorgon!
ska helst inte försova mig, som jag alltid gör! skärpning erica.

kom ihåg att ta hand om varandra och umgås så mycket som möjligt.
för helt plötsligt kan man förlora någon och det är det värsta som finns.
och då är man i chocktillstånd och kan inte förstå att det är sant osv.
man vet inte vad man har förrän man har förlorat det, men nu vet jag.

Jag tänker på dig, tom <3 hoppas du har det bra i himlen.
önskar att du fanns kvar här, men tyvärr. glömmer dig aldrig.
underbara vän <3 saknar dig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är tom? :( gumman

2007-11-06 @ 17:33:15
URL: http://ericaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0