tonight is the night :)

Gårdagen var great, helle kom till mig kring 8, då gick vi och hyrde filmer :)
det blev "Date movie", "Little Man" och "Reeker". Två komedier & en skräckis.
Isabell, maria och amanda kom också förbi ett tag och gjorde oss sällskap :)
När dom hade farit hem så började vi med att kolla på "Little Man".
Men jag hann inte se så mycket av den filmen, för jag slocknade efter en halv timme.
Så klockan tolv sov jag som en stock, tydligen hade Nathalie ringt mig inatt också,
och det har jag inte det minsta lilla minnet av, haha. hade inte sagt så mycket, tur det.
Helle hade sett två filmer, men hon vågade inte se skräckfilmen själv ;) det förstår jag.
Så vi hade en mysig morgon, i min härliga säng med mitt varma täcke och en skräckis.
Det blev även att se dom andra filmerna eftersom jag missade dom igår.
Nu har hon farit hem, och jag har duschat & gjort fransk manikyr, pysslat om mig själv.
Kände att jag inte kunde ligga i sängen hela dagen, jag måste vara pigg inför ikväll.
Det blir förfest hos mig och sen drar vi vidare :) vi tjejer kommer ha det great!

you never realise how much
you need and miss someone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0