We all need somebody

Godmorgon!
Denna morgon startar med datakunskap, det gillar vi inte det minsta! är så jävla trött.
Jag funderar starkt på att dra hem till en sovande olli och sova,
det skulle vara underbart :) Jag går fan till fem idag, och om jag är så här trött nu hur
trött är jag inte om en timme då? Nåväl, gårdagen spenderade jag med olivia, och sen
kom jessica också :) kolla oth osv. I'm lovin it <3 sen for jag hemåt och så vidare,
somnade rätt sent även fast jag la mig tidigt. Det kan ju vara anledningen till varför
jag är så trött som jag är, ge mig en säng och ett täcke så lovar jag att du är bäst!

Hur många ggr ska jag behöva ropa på hjälp innan Lisette kommer? :O minst tio ggr iaf.
SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0