wish you where here

Idag är jag inte på mitt bästa humör, jag är trött och hungrig och allt är bara fel.
och att ha data denna torsdagmorgon gör inte dagen min bättre! absolut inte.
Jag blir bara mer och mer irriterad på Lisette, som inte lyssnar och så vidare.
Idag går jag till fem, och jag har så mycket att plugga till imorgon, för mycket!
Måste lära mig ett helt kapitel, till imorgon. Så det kommer gå åt helvete!
Hatar torsdagar :O efter skolan far jag hem och pluggar ett litet tag,
sen ska jag in till stan igen, och sola med tjejorna :) SKÖNT SOM FAN!
fast jag lär väl strunta i att sola och plugga istället, det är ju trots allt viktigt.
Helgen blir att ta det lugnt, tjejorna vill få mig att festa, men nej :)
Nu blir det att lugna sig lite, några helger, vilket jag sagt 1000 ggr.
Och har inte lyckats så bra med resultatet, fast nu är jag ju fattig så :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0