you should let me love you

måndagmorgon, eller morgon är det väl inte riktigt längre, klockan är halv tolv.
Jag har lunch om 25 minuter, och det går fan inte framåt, fan vad länge kvar.
Jag har data, så det är inte så konstigt att det inte går framåt, tick tack tick tack!
Jag övar inför provet, och jag fattar typ ingenting av det här, så det kommer gå skit.
Provet har jag på torsdag, men ärligt talat så är jag inte så värst brydd i hur det går.
För data är ändå det värsta, och jag har verkligen ingen höjdare till lärare heller så :)
Idag är det palt, yummmiiie! :) sen har jag idrott och sen har jag  lektion i 10 min.
och sen har jag samtal med cyon och så vidare. Får veta hur jag ligger till i betygen oså.
Jag hoppas på det bästa i allafall :) Men känner mig dock lite osäker..

Idag ska jag plugga engelska, har lite läxa till imorgon, sen ska jag göra lite matte.
Ska ha jobbat till imorgon så det är  bäst att jag sätter igång :)
prison break är även ikväll, jag missar inte ;)

there's a hero, if you look inside your heart,
you don't have to be afraid of what you are.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0